Do PROCESORoznawcow dot. P4 oraz XEON

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pon, 11 Kwi 2005, 12:21:01 CEST

pszemaz WP wrote:
> No ale chyba nie 2 AMD?
> Wiem cos o tym, bo ja mam obecnie 2 x PIII i z tym tez mialem
> problemy.
>
> Powroce tutaj jeszcze do tego RescueCD zeby nie pisac juz kolejnego
> posta. Bylem na ftp.rescuesc.pld-linux.org i nie ma tam obrazka dla
> amd64, tylko na zwykle amd. Czy to od tego mam zaczac w razie czego? I
> ewentualnie jak potem z przejsciem z adm na amd64?
Tylko tak się zastanawiam...
po co Ci 64 bity jeśli i tak najbardziej zasobożerną aplikacją jest
jakaś tam 32 bitowa gra? Chyba, że jest też wersja na 64 bity -
jeśli nie to IMHO amd64 nie jest dla Ciebie.

Ale z drugiej strony to jak widać w tym teście:
http://www.linuxhardware.org/article.pl?sid=05/02/24/1747228&mode=thread
AMD64 nawet w środowisku 32bit jest prawie zawsze lepsze :-)
Więc może jednak...

--
Andrzej Zawadzki