2 problemy, z ktorymi nie moge sobie poradzic

Mariusz power25 w poczta.onet.pl
Pon, 11 Kwi 2005, 21:22:46 CEST

Dnia poniedziałek, 11 kwietnia 2005 21:02, Bartosz Janicki napisał:
> [...]

Po prostu wykrywa sprzęt, ładuje odpowiednie sterowniki-moduły i  tyle, a
włącza się tylko przy starcie wywołany przez skrypt startowy. Nie używam pld
ale jak będzie chciał go zrestartować to napisz service hotplug restart -
chyba :P.