OT- Co polecicie z WiFi...

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Wto, 12 Kwi 2005, 10:32:34 CEST

Dnia Mon, 11 Apr 2005 21:58:47 +0200
Jakub Piotr Cłapa <loc w toya.net.pl> napisal(a||e)s:

> Chyba może być sens. (choć właściwie optymalne byłoby size == MTU)
> Jeśli ktoryś fragment nie dotrze, to chyba cały pakiet przepadnie,
> więc  przy dużych size można łatwo zrobić sobie 100%.

Z tego co wiem, to jest tak jak mowisz, czyli jesli fragment nie dotrze
to cala reszta jest rowniez ignorowana i pakiet zostanie stracony. Swoja
droga warto tez testowac urzadzonka pakietami tcp/ip np programem hping.

ps. a co do tego sensu to kwestia dyskusyjna :)

--
pozdr. Slawek
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net