Access Point na PLD

croolyc@poczta.onet.pl croolyc w poczta.onet.pl
Wto, 12 Kwi 2005, 12:11:06 CEST

witam
przymierzam sie do zbudowania Access Pointa na bazie PLD
1. zastanawiam sie jaki karty by byly do tego najlepsze
chcem zeby siec byla w 11g
mozecie mi doradzic
a moze ktos z was juz robil takie rzeczy bylbym bardzo kontent za wszelkie uwagi i propozycje
2. nie wiem czy stawiac na pendrive czy na CF-ide
czy ktos z was stawial pld na Compact Flash z przejsciowka na ide?
wiem jedynie ze w fstab ma byc 'none swap' na co jeszcze w szczegolnosci zwrocic uwage

ps. sory ze tak nieskladnie, ale to moj pierwszy mail na mailingliste takze musze sie wyrobic

pozdr all