Access Point na PLD

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 12 Kwi 2005, 14:50:27 CEST

On Tue, Apr 12, 2005 at 02:09:18PM +0200, Sławomir Kawała wrote:

> Hmm czytalem, ze karty cf nie sa przystosowane do wielokrotnych
> zapisow/odczytow i przy czestym uzytkowaniu szybko padaja... ile w tym
> prawdy, tego sam niestety nie jestem w stanie stwierdzic. Natomiast
> pendrive powinien byc juz zaprojektowany z mysla o czestych
> zapisach/odczytach,
hm?
skad takie wnioski? z tego co wiem nic co ma w sobie flasha nie nadaje
sie do czestych zapisow.
czestym uzytkowowaniu - to zalezy od definicji ;)
cos traktowane jak normalny dysk, gdzie sa trzymane pliki nie jest az
tak mocno obciazone. inna sprawa jest trzymanie swapa na takim "dysku" -
tutaj zapis moze takie cos zabic, i to raczej niezaleznie czy to jest
cf, czy usb.

> dodatkowo pendrive 128mb to wydatek niewielki bo ok
> 50zl (czyli mniej wiecej tyle samo co karta cf), a i w razie potrzeby
> nie problem kupic wiekszy... juz nie mowiac o porownywaniu szybkosci pd
> z usb2 i takiej karcty cf.
256mb cf kingstona za 75zeta z "wieczysta" gwarancja to duzo? ;)

> ps. tak zdaje sobie sprawe, ze mozna projektowac system r/o , jak ktos
> tu zreszta juz pisal... aczkolwiek trzeba sobie zycie ulatwiac ;)
osobiscie wydaje mi sie ze akurat pendrive i inne cf to w srodku i tak
to samo - roznia sie jedynie sposobem dostepu...
chociaz oczywiscie moge sie mylic ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała