Access Point na PLD

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Wto, 12 Kwi 2005, 15:09:36 CEST

Dnia Tue, 12 Apr 2005 14:59:28 +0200
The Undefined <undefine w aramin.net> napisal(a||e)s:

> troche miejsca na swap - niewiele zmienia.
> zreszta - to zalezy co ma tam stac?
> serwera na flashu - po prostu nie ma sensu stawiać.
> a router - już lepiej/taniej wyjdzie dać pół giga ram więcej ;)

Dla mnie w ogole router / serwer whatever na cf czy pendrive to malo
szczesliwy pomysl kiedy sa dyski twarde. Jednak powiedzmy chce stworzyc
routrek w oparciu o jakies miniaturowe sprzety, mini-itx itp .. tam
zazwyczaj 64-128 ram to max, a swap moze czasem by uchronil przed jaka
zwiecha...

> cf widzisz po prostu jako normalne ide.
>
> a zresztą - jak się upierasz - spróbuj sam ;)
> na wstepie kup sobie jakiegoś pendrive, załóż na nim swapa i powiedz
> kiedy wysiądzie ;)

Wiesz, moze i tak zrobie ;) Bede mial troche czasu, kupie jakiego
pendrive i potestuje ...

--
pozdr. Slawek
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net