SpamAssassin nie chce współpracować z DCC?

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Wto, 12 Kwi 2005, 21:39:11 CEST

Witam,

postępując według instrukcji zamieszczonych na stronach SpamAssassina
i DCC, zainstalowałem sobie dodatkowo dccproc (lokalnie, jako zwykły
użytkownik). Binarka dccproc wylądowała w /home/users/pawel/bin:

pawel w arrakis:~/bin$ ll *dcc*
-r-xr-xr-x  1 pawel users  76020 2005-03-31 16:38 cdcc
-r-xr-xr-x  1 pawel users 392092 2005-03-31 16:38 dccproc

Niestety SpamAssassin uparcie nie chce z niej skorzystać, co objawia sie
w taki sposób:

cat ~/tmp/SPAM-training/spam2.eml | spamassassin -D
[...]
debug: Current PATH is: usr/sbin:/usr/sbin:/usr/local/bin:/bin:/usr/bin:
/usr/X11R6/bin:/home/users/pawel/bin:/usr/X11R6/bin
[...]
debug: DCC is not available: no executable dccproc found.
[...]

Co zrobić by SA (używam wersji 3.0.2) automatycznie korzystał z DCC?
Z innymi ,,wspomagaczami'' (Razor i Pyzor) nie miałem problemów, tylko
dccproc nie mogę jakoś przekonać do współpracy :-(

Z góry dziękuję za pomoc/wskazówkę!

PS. Tak przy okazji, ktoś mógłby wskazać mi pakiety udostępniające
następujące właściwości?

	fhs-compliance
	using-special-registered-not-regular-user

Zarówno poldek, jak i grep (wykonany na specach) nic nie widzą na ten
temat. Obie powyższe właściwości to BuildRequires z dcc-dccd.spec.

--
Paweł M. Zaskórski
jid: pmz w jabberpl.org