udev

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 13 Kwi 2005, 04:33:56 CEST

Dnia 12-04-2005, wto o godzinie 21:34 +0200, Paweł Zaskórski napisał(a):

> Wiem, dlatego fajnie byłoby otrzymać takie gotowe rozwiązanie podane jak
> na tacy :-)

http://pl.docs.pld-linux.org/uslugi_alsa_step.html

to ja po to sie męczyłem z pisaniem by tego nie czytano ;) i ewentualnie
nie zgłaszano poprawek/propozycji/problemów :> ??

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl