Kursor

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 13 Kwi 2005, 09:57:53 CEST

Dnia środa, 13 kwietnia 2005 09:52, Daniel Mróz napisał:
> Czesc
>
> W jakim pakiecie jest standardowy kursor Xow? Zainstalowalem pakiety:
[...]
> i po starcie Xow mam "X" zamiast kursora.

Chę?? Jeśli odpalasz np. tylko twm-a, to będziesz tak właśnie miał. Nic w
tym dziwnego. Kursor nie jest czcionką. Można go co prawda zmienić na inny,
ale to wtedy jest zmiana ZE standardowego. Chyba, że czegoś nie napisałeś,
albo ja niekumaty jestem :-/
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\