Walka z 2.0

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Śro, 13 Kwi 2005, 18:28:09 CEST

04/10/2005 10:28 PM, Krzysztof Popławski wrotek:
> 2. Próbowałem i nic.
> Próbowałem neostrada_tp z płyty : ./instalacja ./konfiguracja potem
> neostrada_tp start
> i wypisuje że łąduje firmware(kontrolki nie migają) potem że czeka na
> logowanie i ip i potem kończy bez błędu - nie jest jednak połączony
Kontrolki muszą migać. To znaczy na samym początku jak jest uruchamiany
modem run, to jakieś 10 sek nic sie nie dzieje a potem przez kilka
sekund jedna z kontrolek miga. Pamietaj tez, ze trzeba odlaczyc modem od
USB, zeby potem modem_run ladowal firmware.Wygodnie jest uruchomić
neostrada_die.

Jesli to jest nowa neostrada (z tymczasowym haslem) to moze warto by
bylo sie podlaczyc z win i zmienic te haslo i juz z nowym haslem
probowac pod Linuksem.

Dołączam swój rc.neostrada_tp z katalogu /etc/rc.d/. Ma trochę bardziej
PLDową obsługę, chociaż to prowizorka.

Adam

--
Adam Skowroński                  *  W związku z powyższym konkurencja
tytus w oldfield.org.pl            * MSIE powinna emulować błędy głównego