Zmiana płyty głównej (sterowniki IDE) jak nie skończyć z unable to mount root fs ?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 14 Kwi 2005, 13:58:13 CEST

On Thu, Apr 14, 2005 at 12:26:22PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia czwartek, 14 kwietnia 2005 12:18, Mateusz Korniak napisał:
> [...]
> WYDAJE mi się, że dopisanie kilku sterowników do listy PREMODS w
> pliku /etc/sysconfig/geninitrd powinno właśnie to załatwić.

Wystarcza(ło?) ide_generic. Sprawdzone. Co prawda taki system bardzo
kiepsko potem chodzi (brak DMA), ale do zrobienia initrd z właściwymi
sterownikami wystarczy.

Pozdrowienia,
	Jacek