mysql i polaczenia zdalne

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Czw, 14 Kwi 2005, 16:45:10 CEST

Tomasz Witek wrote:

> Nie siedzi ci cos na portcie 3306 ?
>
> mialem tak ostatnio a zapomnialem ze mam podbindowany ten port pod cos
> innego.. sprawdz.

na 100% nie. port jest wolny dopoki nie zahaszuje skip-networking w
konfigu mysql i nie zrestartuje mysql. poza tym - wywala sie dopiero po
probie polaczenia sie z portem 3306, wczesniej moze dzialac kilka godzin.

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman
http://diary.urzenia.net :: mailto:http://urzenia.net/email