Ja chyba w C czegos nie kumam

Maciej ''Kasprzol'' Kasprzyk kasprzol w o2.pl
Pią, 15 Kwi 2005, 13:08:24 CEST

Dnia Thursday 14 April 2005 23:21, Marcin Kamiński napisał:

> Dlatego Bohdan napisał "w gcc". Gcc ma pełno rozszerzeń wobec standardowego
> C i jednym z nich jest możliwość definiowania wielkości tablicy lokalnej w
> trakcie działania programu. I nawet sizeof() dla niej działa runtime.
> Sprawdź, działa ;]

Grrr... evil. Już od samego patrzenia na to boli mnie głowa ;-) Ja bym
conajmniej dotkliwie pobił za pisanie takich rzeczy ;-PPP

--
pozdrawiam - Maciej "Kasprzol" Kasprzyk
http://home.wi.ps.pl/~mkasprzyk/          Linux Registered User # 224658