Apache-1.3.33 i php4?

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pią, 15 Kwi 2005, 13:51:32 CEST

On Fri, Apr 15, 2005 at 10:10:01AM +0200, Tomasz Witek wrote:
> nie da sie tak skonfigurowac mysqla zeby dzialal tak jak stary.
>
> co mam powiedziec klientom, zeby przepisali jeszcze raz swoje strony, ja
> mam im to przepisywac ? nie udalo mi sie uzyskac poprawnie pliterek z
> mysqla 4.1 i zeby bylo uniwersalnie jak w 4.0. Wkladam iso dostaje iso,
> wkladam utf dostaje utf itd.

Hmm, w sumie u mnie kilka witryn na silniku mambo śmiga z pliterkami,
wczoraj robiłem świeżutką instalację lms-a 1.4.4 i też pliterki są, w
konfigu mam:
set-variable = default-character-set=latin2
set-variable = character-set-server=latin2
init-connect = SET NAMES latin2

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user