Włam przez httpd

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Nie, 17 Kwi 2005, 01:19:38 CEST

Bohdan R. Rau napisał(a):
> Miałem takiego misia - winien był dziurawy phpBB.

Po dalszym dociekaniu doszedłem do tego, że to na pewno jest dziurawy
awstats - mam w logach konkretne komendy uniksowe wysyłane jako GET :/

Pozdrawiam
ŁJ

PS: phpBB nie mam.

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl