Włam przez httpd

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Nie, 17 Kwi 2005, 12:20:50 CEST

Krzysztof Mościcki napisał(a):
> Wystarczy, że po zainstalowaniu chrootowanego środowiska/środowisk

czyli normalnie stowrzyć odpowiednie katalogi, /dev/, biblioteki itp?

> dopiszesz ścieżki tych środowsik w pliku  /etc/sysconfig/system do
> SYSTEM_CHROOTS="" (kolejne ścieżki oddzielone spacjami). Ja mam w tej
> chwili w oddzielnych chrootach serwer mysql, apache + php4, apache
> +php5, pocztowy.

i potem sys-chroots start i samo mi podniesie te usługi?

A jeszcze - czym się różni jail od chroot'a?

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl