fbsplash

Nie, 17 Kwi 2005, 13:11:22 CEST

Fajti napisał(a):

>  garsc szczegółów dla mniej kumatych ?

Zrób dokładnie, tak, jak Michał opisywał.
/dev/fbsplash też trzeba wkopiować do initrd.
To na starcie.
Potem init.d/fbsplash powinno wystarczyć.

Ach, no i splashutils/miscsplashutils trzeba nowe naprodukować.
http://dev.gentoo.org/~spock/projects/gensplash/current/
Na robienie paczki nie mam czasu. Pozostaje standardowe ./configure; make.
--prefix=/usr, żeby nadpisać distrowe pliki.

--
WK