błędy lstatd ( było Re: Włam przez httpd)

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Nie, 17 Kwi 2005, 14:41:22 CEST

Robert 'dzeus' Graużenis napisał(a):

> Można więcej szczegółów tych błędów?

/usr/share/lstat/lstat.cgi: unable to
graph /usr/share/lstat/statimg/15_uplo.png: No DS called 'm7' in
'/var/lib/lstat/rrd/uplo.rrd'
 at /usr/share/perl5/vendor_perl//Lstatobj.pm line 406

uplo.rrd to filtry pokazujące dane przechodzące przez kolejki uploadu.
Korzystam z shaperd'a czyli w lstacie poustawiałem odpowiednie filtry - np.
shaout02 dla usera lukasz itp.

Jeszcze się pojawia inny błąd podczas różnych prac za pomocą edit.cgi.
Zawsze jest to błąd SendMessage - connection time out in line ...

I nie wiem czemu tak jest, bo wcześniej wszystko dobrze działało. lstatd z
general Ac.

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl