Backup danych

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Nie, 17 Kwi 2005, 14:48:38 CEST

Użytkownik Marteen napisał:

> Witam
>
> W jaki sposob praktycznie wykonujecie backup danych firmowego serwera??
> Kopia codzienna + piatkowe traktowane jako kopie tygodniowe (4
> nosniki) czy jakos inaczej? Jak sie to powinno robic prawidlowo??
> Pytam bo zaczynam prace i takie coos mam robic tez a nie uczyli mnie
> tego w szkole.
>
> Jak sie sprawuja nagrywarki DVD DL do backupowania danych (zakladajac
> ze ta pojemnosc nosnika wystarczy).
>
> marcin

ja uzywam tego w ten sposob:

nie jest to gigantyczna ilosc danych (zazwyczaj do 5G).
kopia wykonywana jest codziennie wieczorem,
w katalogi o nazwach Poniedzialek, Wtorek itd.
poniedzialkowa, przed nadpisaniem, przenoszona jest do innego katalogu z
data -
i to jest tygodniowa. Jak mi sie miejsce konczy, kasuje najstarsze
tygodniowe.

Backup wykonuje zip-em - jezeli nie jest wazne zachowanie praw i
wlascicieli plikow,
a jesli jest wazne - to find | afio.

Nie uzywam nagrywarek - nie jest tego az tak duzo, a do mojego podejscia
wystarczy drugi dysk 80G.

--
Lukasz