Backup danych

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Nie, 17 Kwi 2005, 16:27:35 CEST

Użytkownik Jacek Konieczny napisał:

>[...]
>>

>Drugi dysk na tej samej maszynie? Znaczy się włamu, ani awarii
>zasilacza niszczącej cały komputer nie przewidujesz?
>
>Pozdrowienia,
>	Jacek

oczywiscie jak kogo stac i ma druga maszyne - przerzucam od czasu do czasu
(nie pytaj, co to znaczy  :P )
Jak ktos ma straszne wazne dane, powinien je jeszcze przegrywac na
serwer w innym miescie,
a najlepiej na inny kontynent.
Wtedy, nawet w przypadku ataku atomowego, ma zawsze wszystkie
zestawienia VAT dla swojego Urzedu Skarbowego...

Oczywiscie nieco flejm, ale prawdziwy backup na tym polega, a
amerykanskie firmy z wschodniego wybrzeza
maja serwery backupowe na zachodnim - i odwrotnie.

--
lk