zabawy z arp

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Pon, 18 Kwi 2005, 00:22:54 CEST

Tomasz Witek wrote:

> [...]

http://home.elka.pw.edu.pl/~rswieck1

-> Linux Kernel 2.4.22 proc_arp_send-v2 patch

wpisujesz te które chcesz, ustawiasz na interfejsie 0 dla send_arp_req i
voila (blokuje tez dodawanie wpisów dynamicznych - tzn ze ktos wysyla
pakiet i linux sobie dodaje na podstawie pary srcip-srcmac)

nie chcialo mi się przepisywać dla nowszych ale ponoć nakłada się bez
większych rejectów dla > 2.4.22