Niestabilność kernela 2.6.11.6-4

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 18 Kwi 2005, 09:52:45 CEST

Mam kernel jak wyżej na 3 różnych architektórach. I mam z nim ostatnio
problemy.
Po pierwsze, wczoraj zauważyłem, że na architekturze i586 (na procku AMD
K6-2) nie mogę zamontować CD. Kerner robi oops-a. Bez przerwy. Nie
występuje to na i686 ani na athlonie. A zauważyłem dopiero wczoraj,
ponieważ ja dotąd nie potrzebowałem tam odpalać CD.
Po drugie, na athlonie system chodzi stabilnie niecałe 5 dni, po czym
zaczyna walić oopsami. Chodzi dalej, ale oops-y pojawiają się za każdym
obrotem crona, co 15 minut (podejrzewam, że na skutek działania kmod,
czyli /sbin/rmmod -as). Przy próbie restartu skrypty zatrzymują się
na /etc/rc.d/init.d/alsasound stop.
Na i686 nie zauważyłem problemów ze stabilnością, ale to dlatego, że
montowanie CD działa, a system nigdy nie chodzi tak długo jak athlon (i686
to laptop).

Sprzęt (sprawiający kłopoty):
i586: AMD K6-2/500, płyta z chipsetem VIA MVP3, 192MB RAM.
athlon: dual Athlon 2000MP+, płyta ASUS A7M266-D versja druga (z USB na
płycie głównej), 512MB RAM
Na obu kompach najnowsze AC+ready.

Czy ktoś potrafi powiedzieć coś konstruktywnego na ten temat? Za moment
zainstaluję 2.6.11.7-0.2 z AC/test i zobaczę, ale na tym athlonie to
dopiero za tydzien bedzie wiadomo, czy jest stabilnie.
--
Łukasz Maśko                              JID: paranoid w jabberpl.org    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\