[OT] Jaka karta gigabit?

Łukasz 'LCF' Jagiełło lcf w isonews.pl
Pon, 18 Kwi 2005, 12:27:39 CEST

On Mon, 18 Apr 2005 09:49:31 +0200
"Bohdan R. Rau" <ethanak w polip.com> wrote:

> 800 PLN... trochę dużo - ale w ostateczności do przełknięcia.
>
> Też o niej myślałem tylko cena mnie odrzuciła.

800 PLN ? To co ty za wersję tej karty chcesz kupić ? Pierwszy lepszy sklep
(któremu bardzo daleko do taniego):

- Intel Pro/1000 MT Desktop Adapter - 199 PLN
- Intel Pro/1000 MT Server Adapter - 499 PLN

Wybór między Desktop a Server to pytanie jak bardzo duże obciążenie będziesz
miał na tej karcie sieciowej i czy są ci potrzebne większe bufory czy nie. Z
doświadczenia wiem że jeżeli to nie jest maszyna mocno produkcyjna to
wystarczy ci w zupełności wersja Desktop. Ewentualnie:

- 3Com Gigabit PCI - 229 PLN

, to też całkiem przyjemny wybór. Zdecydowanie nie polecam żadnych rozwiązań
które znajdują się na płycie głównej. Obojętnie jaki producent jeżeli jest to
na płycie głównej to na pewno będą problemy.

--
*|   / /  / ___/ __/  Łukasz Jagiełło lcf<at>affils<dot>com   |*