[OT] Jaka karta gigabit?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 18 Kwi 2005, 13:23:37 CEST

Łukasz 'LCF' Jagiełło napisał(a):

>800 PLN ? To co ty za wersję tej karty chcesz kupić ?

Tak jak spojrzałem: Intel Ethernet Pro/1000T - jak kochać to księżniczki :)

>- Intel Pro/1000 MT Desktop Adapter - 199 PLN
>- Intel Pro/1000 MT Server Adapter - 499 PLN
>
>Wybór między Desktop a Server to pytanie jak bardzo duże obciążenie będziesz
>miał na tej karcie sieciowej i czy są ci potrzebne większe bufory czy nie. Z
>doświadczenia wiem że jeżeli to nie jest maszyna mocno produkcyjna to
>wystarczy ci w zupełności wersja Desktop.

Raczej produkcyjna.

> Ewentualnie:
>
>- 3Com Gigabit PCI - 229 PLN

O, lubie firme :)

>, to też całkiem przyjemny wybór. Zdecydowanie nie polecam żadnych rozwiązań
>które znajdują się na płycie głównej. Obojętnie jaki producent jeżeli jest to
>na płycie głównej to na pewno będą problemy.

Rzecz w tym że te tigery na płycie to i tak mam w liczbie sztuk dwóch -
wyłączyć zawsze można, a na razie chciałem po prostu kupić kartę do
jednej maszyny. Zawsze to taniej. A płyta do najtańszych też nie
należała... więc mam prawo się spodziewać że parę dni karta pochodzi :)

ethanak

PS. Dzięki za sugestie.