Nie można uzyskać deskryptora pliku wskazującego na konsolę

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 18 Kwi 2005, 13:37:34 CEST

Dnia poniedziałek, 18 kwietnia 2005 13:32, Łukasz Buczyński napisał:
[...]
> problem tkwi albo w glibc'ach albo już sam nie wiem w czym. Dodaje linka
> http://mfi.pl/buczo/dupa.htm
W tym pliku jest czysty tekst (polskie literki), a nie ma nagłówków, przez
co u mnie przeglądarka głupieje. Jak jej ustawię ręcznie kodowanie na
ISO8859-2, to mam polskie szlaczki poprawnie wyświetlone. Chyba, że nie o
to ci chodziło i ja czegoś nie kumam.
--
Łukasz Maśko                              JID: paranoid w jabberpl.org    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\