Nie można uzyskać deskryptora pliku wskazującego na konsolę

Łukasz Buczyński buczo w mfi.pl
Pon, 18 Kwi 2005, 13:49:30 CEST

Łukasz Maśko napisał(a):
> Dnia poniedziałek, 18 kwietnia 2005 13:32, Łukasz Buczyński napisał:
> [...]
>
> W tym pliku jest czysty tekst (polskie literki), a nie ma nagłówków, przez
> co u mnie przeglądarka głupieje. Jak jej ustawię ręcznie kodowanie na
> ISO8859-2, to mam polskie szlaczki poprawnie wyświetlone. Chyba, że nie o
> to ci chodziło i ja czegoś nie kumam.
zupełnie nie o to, http://mfi.pl/buczo/dupa2.htm
chodzi o to że edytory zapisują mi pliki w jakimś kosmicznym formacie i
mimo wymuszania
przez php czy apacha default charsetów na iso-8859-2 na stronie robi się
kaszana lub
przeglądarka zmienia sama kodowanie na jakieś inne np. iso-8859-1.
Zerknij w źródło
tego drugiego linka..
Dziwna sprawa z resztą te same pliki po edycji pico/vim'em próbuje
otworzyć mcedit'em
i także jest kaszana próbowałem konsolowe fonty zmieniać itp nic nie pomaga.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Buczyński