Nie można uzyskać deskryptora pliku wskazującego na konsolę

Pon, 18 Kwi 2005, 13:55:04 CEST

On Monday 18 of April 2005 13:49, Łukasz Buczyński wrote:

> zupełnie nie o to, http://mfi.pl/buczo/dupa2.htm
> chodzi o to że edytory zapisują mi pliki w jakimś kosmicznym formacie i
> mimo wymuszania

Kodownie sprawdź sobie iconv, obsrtawiam ze jest dobre.

Natomiast wywal z contentu strony:
<?php
require("config.php");
?>

W nagłówkach nie masz charsetu ustawianego, a przy tych śmieciach na początku
przeglądarka może nie umięc odczytać z tagów meta.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright