Nie można uzyskać deskryptora pliku wskazującego na konsolę

Łukasz Buczyński buczo w mfi.pl
Pon, 18 Kwi 2005, 14:28:05 CEST

Łukasz Buczyński napisał(a):

> zrobiłem jeszcze inaczej przeinstalowałem pakiety apacha i ruszyło z
> palca wszystko !!
>
> dziękuje wszystkim za jak by ktoś miał podobny problem to polecam
> rozwiązanie przeinstalowania pakietów :)

a tak czy siak to jeszcze dodam że problem znaków istnieje nadal ale w
wymiarze konsolowym
czyli plik edytowany pico i w nim polskie znaki edytuje w mcedit i co
widzę... krzaki.. do tego nie da się pisać polskich znaków
w mcedicie.. jak pisałem wcześniej czeski film :/

--
Pozdrawiam,
Łukasz Buczyński