Access Point na PLD

Grzegorz Szczepanik gszczepa w wp.pl
Wto, 19 Kwi 2005, 00:03:50 CEST

Piotr 'ares' Siwicki wrote:

>  U mnie dziala (poki co) w metalowej skrzyni w miare uszczelnionej ;p

Z nadmiernym ociepleniem trzeba uważać bo się lubi przegrzewać. Miałem
kilka routerow outdoor (w praktyce na nieogrzewanych strychach) i nie
było wielkich problemów. Zimno nie jest wielkim problemem, komputer
jednak trochę się grzeje ale elektronika generalnie dużo wytrzyma.
Stosowałem normalne dyski, ogólnie biorąc pod uwagę że komputery to był
złom z giełdy to awaryjność nie była zła. Jak mi się kiedyś nudziło to
zrobiłem taką dość złożoną obudowę ocieplaną z porządnym, sterowanym
wentylatorem. Założenie było takie że korzystam monitoringu temperatury
na płycie głównej i jak się komputer przegrzewa to włączam wentylator, a
jak jest zimno to jest ogrzewany ciepłem własnym. Ale trudno było dojść
z tym do ładu (imho zrobiłem za małą skrzynkę), więc dałem sobie spokój.

Pozdrawiam
Grzegorz Szczepanik