[OT] Jaka karta gigabit?

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 19 Kwi 2005, 10:07:38 CEST

Dnia 18-04-2005, pon o godzinie 12:27 +0200, Łukasz 'LCF' Jagiełło
napisał(a):
> On Mon, 18 Apr 2005 09:49:31 +0200

> , to też całkiem przyjemny wybór. Zdecydowanie nie polecam żadnych rozwiązań
> które znajdują się na płycie głównej. Obojętnie jaki producent jeżeli jest to
> na płycie głównej to na pewno będą problemy.

hmm, ja mam karte na plycie w serwerze, duze obciazenie i działa super.
zadnych problemow zajakniec itd.

# lspci | grep Eth
03:01.0 Ethernet controller: Intel Corp. 82544GC Gigabit Ethernet
Controller (LOM) (rev 02)

Nie mam z nia problemow jeszcze od 2.4.20 i jak wczesniej chodzila na
100. Od roku prawie chodzi na 1000 i zadnych problemow.

Jesli kupuje komputer i daje za niego gruba kase i daja mi tam plyte z
LAN to wymagam zeby dzialalo,, SCSI tez mam na plycie i jestem z niego
zadowolony bardziej niz z jakiejkolwiek innej ktorej uzywalem.

TiweK