Powolny transfer danych - AC

Wojciech Potaczek : : NSS : : wojciech w potaczek.pl
Wto, 19 Kwi 2005, 16:50:26 CEST

Witajcie,

Postawiłem ruterek/serwerek na PLD AC i mam taki problem:
Dane z Internetu do sieci lokalnej ściąga się szybko.
Dane z Internetu do rutera ściąga się szybko.
Dane z rutera w strone Internetu ściąga się szybko
Dane z rutera w stronę sieci lokalnej idą jak żółw,
tzn. zaczyna się od kilkunastu KB/sek i spada do bajtów
a w końcu zrywa transmisję.

Dokładnych pomiarów nie robiłem, jest to tylko efekt
zaobserwowany przy próbie transferu przez ftp/http.
Nawet podczas pracy przez ssh z sieci lokalnej na ruterze widać,
że chodzi to bardzo wolno. Z pracą od strony Internetu nie ma problemu.

Bardzo proszę o podpowiedź gdzie w ogóle zacząć szukać,
bo zupelnie nie wiem jak się do tego zabrać.
Nie wiem nawet jakie jeszcze informacje moga być dla Was przydatne.
System to aktualne AC z jądrem  2.6.11.5-3smp.
Zakładam, że skoro z Internetu do sieci lokalnej wszystko działa szybko
to problem nie wynika np. z karty sieciowej, modułu do niej, switcha itp.
Próbowałem się łączyć zarówno do IP intrfejsu od strony lokalnej
jak i od strony Internetu (usługi uruchomiłem na obu interfejsach)

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam,

--
Wojciech Potaczek