Powolny transfer danych - AC

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Wto, 19 Kwi 2005, 19:50:16 CEST

Wojciech Potaczek : : NSS : : napisał(a):

>Dane z rutera w stronę sieci lokalnej idą jak żółw,
>tzn. zaczyna się od kilkunastu KB/sek i spada do bajtów
>a w końcu zrywa transmisję.
>

>Bardzo proszę o podpowiedź gdzie w ogóle zacząć szukać,

A patrzyłeś w logach? Ja w jedenym routerze mam taki problem: trzy
sieciówki - dwie działają ok, a eth2 jak jej ustawie tryb 100Mbit/s (a
raczej nie ustawie innego), to mi robi przy obciążeniu link down, link
up, link down, link up. Jak jej ustawie tryb 10Mbit/s, to nie wariuje.
Nie mogę dojść, co jest nie tak. Wymieniałem sieciówkę, kabel, switcha i
nie pomogło. Sieciówki dokładnie takie same. Widział kotś kiedyś coś
takiego? Jeszcze mi teraz przyszło, żeby sprawdzić, co będzie jak
zamienie karty miejscami. Ciekawe, czy dalej wariować będzie eth2?
Chodziaż zdziwiłbym się gdyby było inaczej, bo przecież wymieniałem
sieciówkę na nową.

Pozdr,