Powolny transfer danych - AC

Miro Ziemski miro w elzab.com.pl
Wto, 19 Kwi 2005, 21:19:04 CEST

Radosław Kintzi wrote:
[...]

> A patrzyłeś w logach? Ja w jedenym routerze mam taki problem: trzy
> sieciówki - dwie działają ok, a eth2 jak jej ustawie tryb 100Mbit/s (a
> raczej nie ustawie innego), to mi robi przy obciążeniu link down, link
> up, link down, link up.
[...]

	Miałem taki problem z jednym komputerem. Jakiś (niewielki 5-10 minut)
czas po włączeniu zaczynało się wariactwo w stylu link-up. link-down.
Przez jakiś czas nie umiałem dojść co jest grane (a wymieniłem prawie
cały komputer po kawałku) w końcu pomógł mi przypadek - okazało się że
bezpiecznik z zasilania był "ździebko" nadpalony i napięcie zasilające
świrowało. Nie było tego normalnie po swietle widać, ale zasilacze nie
wytrzymawyały takiej huśtawki. Może więc sprawdź zasilanie...

Miro Ziemski