co robic z takimi "atakami"?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 20 Kwi 2005, 07:22:25 CEST

On Tue, 19 Apr 2005, Michał Panasiewicz wrote:

> popieram to najlepsza metoda + dodatkowo odpalić portsentry (z
> monitorowaniem 22 portu)

Ja wiem czy warto? Monitorowanie portu 22 tylko zaśmieci logi - a nic
specjalnie pożytecznego nie da...

A oprócz zmiany portu ssh (wiem, to najlepsze i sam stosuję) to można
pokombinowac z knock-server - wydaje się być całkiem sympatycznym narzędziem
:)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004