[OT] Cyfrowe urzadzenia bezprzewodowe

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Śro, 20 Kwi 2005, 12:42:40 CEST

Dnia 20-04-2005, śro o godzinie 11:20 +0200, fraz napisał(a):
> Witam potrzebuje jakis materialow do pracy dyplomowej "Cyfrowe urzadzenia
> bezprzewodowe"
A tak z ciekawości. Co to ma wspólnego konkretnie z PLD, bo w temacie
Twojej pracy nie ma nic na ten temat?
Mogę się mylić, ale wydawało mi się, że to jest lista dla użytkowników
PLD i służy do wymiany poglądów/rozwiązywania problemów związanych z
PLD.

> Sorki ze wysylal maila z windy z OE
A wysyłaj skąd chce, byle by dało się je czytać. A system, którego
używasz nazywa sie Windows, a nie winda!

PS. Hmmm. Mój poprzedni mail nie dotarł. Dziwne.
--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org