[ot] gadu-gadu

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 20 Kwi 2005, 18:56:27 CEST

  Możę ktos się z tym spotkał.
Pewnego dnia moja znajoma przestała być widoczna w kadu/ekg/web-gadu.hadu w
liscie kontaktow. Jest non stop niewidoczna mimo tego, ze w katalogu
publicznym jest widoczna jako dostępna. Rozmawiać mogę;-)
W ekg dostaje taką oto wiadomość jak wyślę wiadomość:

18:44::: Wiadomość do xxxxxxxxxxx najprawdopodobniej nie
18:44::: została dostarczona, ponieważ dana osoba jest niedostępna, a
18:44::: serwer twierdzi, że doręczył wiadomość. Sytuacja taka ma
18:44::: miejsce, gdy wiadomość została odrzucona przez filtry
18:44::: serwera (np. zawiera adres strony WWW)

Ponieważ kobieta jest antytalentem komputerowym, ma go przez niecałe 3
miesiące więc trudno mi jest szukać przyczyny u niej.

Mam kadu 0.4.0, ekg-1.6-0.20050412, lecz np. web.gadu-gadu.pl jest
identycznie. Znajomy widzi ją jako dostępną. Metoda usuń/dodaj nie daje nic.
WDF?

pozdrawiam

--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:0x3C1FB   Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics