co robic z takimi "atakami"?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 07:18:51 CEST

On Wed, 20 Apr 2005, Michał Panasiewicz wrote:

> chodziło o monitorowanie przez portsentry + automatyczne dopisanie do
> host.deny delikwenta + inne wybrane akcje

Ja portsentry stosuję raczej w celu informacyjnym - po prostu zbyt duże jest
ryzyko że przez czyjąś złośliwość bądź głupi przypadek (np. loguję się z
putty i zapomnę zmienić port ssh na 12315 ;) będę odcięty od serwera...

Mimo wszystko najciekawiej wygląda jednak knock :)

P.S. Grr, znowu nie wiem czy coś mam nie tak z moim pine'm, czy też "ten
model tak ma" i po prostu w pine nie można uzyskać normalnych pliterek w
listach z UTF... :-/

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004