mysql i polaczenia zdalne

Jarek Poplawski domat w klub.chip.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 07:27:37 CEST

On Wed, Apr 20, 2005 at 04:22:43PM +0200, Marcin Sztolcman wrote:

> troszke wiecej moich opinii na ten temat poszlo na devel, ale nie bardzo
> sie ktokolwiek zainteresowal. tez uwazam, ze powinien zabronic
> polaczenia, walnac jakis komunikat, ale nie segfaultowac...

W tym sęk, że u mnie zabrania. Sprawdzałem na standardowych wersjach
z ac: 4.0.22-1 i 4.1.10a-1. Poza tym myślę, że wielu ludzi tego
używa na co dzień.

Podejrzewam, że to jednak coś indywidualnego - może związanego
z ustawieniami autentykacji lub tak jak podawały komunikaty -
błąd jakiejś biblioteki (niekoniecznie z pakietu mysql)?

Pisałeś coś o niemożliwości zalogowania do systemu,
a to zdecydowanie nie jest standardowa konfiguracja.
Również wpisy do hosts.allow standardowo nie są potrzebne, o ile
ktoś (lub coś?) wcześniej nie wprowadzi blokady do hosts.deny.

Jarek P.