[amd64] php4 - dziwny problem ze zlib

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Czw, 21 Kwi 2005, 15:59:29 CEST

Witam

Zainstalowałem sobie Apacza 1.3.33. Zainstalowałem do niego php-4.3.11
(podobno 4.3.10 miał jakiegoś buga na 64 bitach). rpma sobie zbudowałem
ładnie i grzecznie z --with apache1 tudzież innymi mniej lub bardziej
potrzebnymi withami i withoutami. Wszystko wydawało się pięknie, aż do...

Kod:

<?
    $a="jakis string";
    $b=gzcompress($a);

?>

Odpalony z palca - działa.
Odpalony z Apacza - zdycha (sig 11 - żadnych innych śladów)

Ktoś coś wie na ten temat? Bo ja już zgłupiałem...

ethanak

PS. Jak to cholerstwo zdebugować??? Pewnie jakiś durny błąd typu
sizeof(long) != sizeof(int) albo co...