Powolny transfer danych - AC

Wojciech Potaczek : : NSS : : wojciech w potaczek.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 17:34:01 CEST

> Nie podałeś, który to model, ale z opisu producenta wynika, że
> może to działać z "Layer 3", czyli zachowuje się jak niezależny
> router (analizuje IP). Wtedy to by miało sens (błędy w
> konfiguracji routingu lub innych bajerów udostępnianych w tej
> warstwie). Tylko dziwne, że taka konfiguracja
> zmienia się zależnie od prędkości portu. Wygląda mi to na błędne
> oprogramowanie switcha. A może niechcący masz tam włączony np.
> bandwidth limiting i działa to procentowo do szybkości łącza?

Maszyna to Allied Telesyn AT-8350GB Fast Ethernet Switch.
Odpuszczę jednak ten temat, skoro z PLD jest wszystko OK
a nadzór nad switchem nie należy do mnie.
Zestresowało mnie to jednak, bo ostatnio się tyle mówi o tym,
że poldek czasem wolno działa, że każdy instaluje AC na własną
odpowiedzialność itp... :-)

Pozdrawiam serdecznie,

--
Wojciech Potaczek