wbudowany czytnik Secure Digital

MK miloszk-portal w wp.pl
Pią, 22 Kwi 2005, 16:17:18 CEST

Od czego zaczac majac takie cos?

>Ja mam zdaje się usbstorage, a do tego sd_mod i inne moduły "około SCSI".
>Mam w laptopie zintegrowany czytnik SD/MMS/SC, tyle, że nia na Centrino.

no wlasnie mialem napisac, ze to nie  jest pod USB
korzystam z cyfrowego i zaladowaniu

sg
sr_mod
sd_mod
usbhid
uhci-hcd
usb-storage

dostaje tylko cyfrowke z kabelka USB

PS. Ktos kto ma centrino moglby napisac jakie moduly laduje
aby uzyskac zmiane czestotliwosci procka?

Laduje speedstep-centrino, uruchamiam cpufreqd i moge na szytwno
przypisac czestotliwosc, albo zmieniac np przez klaptop, albo wpisywac
warosci do plikow cpuinfo_min_freq i podobnych. A chcialbym uzyskac
dynamiczne przejscie czestotlowosci. Mam tez cpudynd, uruchamia sie (ten
z poldka nie chcial) ale nie wiem co dalej :) Chyba jeszcze troche
poczytam :)