modem winsoft na slmodem

Robert Halabowski shiningpath w o2.pl
Sob, 23 Kwi 2005, 11:36:09 CEST

MK wrote:

>Witam
>
>Chcialbym uruchomic modem:
>
>00:1f.6 Modem: Intel Corp. 82801DB/DBL/DBM (ICH4/ICH4-L/ICH4-M)
>AC'97 Modem Controller (rev 03)
>
>Wyczytalem, ze mozna to zrobic za pomoca pakietu "slmodem"
>Jednak po zbudowaniu modulu slamr wedlug redme, polecene modprobe slamr
>wyrzuca mi:
>
>FATAL: Error inserting slamr (/lib/modules/2.6.11.6-4/extra/slamr.ko):
>Invalid module format
>
>Co robie zle?

Nic. Ten moduł nie bangla na 2.6.11.
Ostatnim kernel na którym mnie działał to 2.6.8, ale mianem stabilnym
nie można było go określić (częste samoczynne rozłączanie)
By się nie denerwować podpinałem do lapka zewnętrznego Roboticsa :)

pzdr

--
Robert Halabowski - http://www.halab.republika.pl
Linux mancipio nulli datur, omnibus usu - Lekrecjusz + Halab ;)