zabawy z arp

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pon, 25 Kwi 2005, 15:02:33 CEST

Mniej wiecej Tue, Apr 19, 2005 at 12:40:41PM +0200, zainteresowany Jacek Konieczny rzekl:

> W momencie gdy router ma kilkadziesiąt interfejsów i robi maskaradę dla
> kilku tysięcy użytkowników, to już nie jest sprawa gustów, ale raczej
> tego, czy to w ogóle będzie działać.

Po lepszym przyjrzeniu się temu stwierdzam, że masz rację. Przy
natowaniu w iproute2 (tak?) i ogólniej unikania conntracka w iptables
wygląda na to, że można spoooro ramu i procka zaoszczędzić. :-)

Masz jakiś ciekawy program generujący przyzwoicie podsieci dla
route/rule na podstawie listy numerów IP?

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%