mysql po upgrade i pliterki

wscislowski wscislowski w ramiko.pl
Wto, 26 Kwi 2005, 12:12:13 CEST

Witam!
Czy może ktoś bardziej w temacie wyjaśnić mi jak przywrócić
funkcjonalność mysql sprzed ostatniego upgreade'u?

A rozchodzi się o pliterki :)

w mysqld.conf miałem wcześniej:

language = polish
default-character-set = latin2
character-sets-dir = /usr/share/mysql/charsets

ale po upgrade musiałem zahashować dwie ostatnie linijki bo mysql nie
ruszał (/usr/share/mysql/charsets/latin2.xml występuje w przyrodzie)

Aktualnie mysql działa, ale sortowanie nie uwzględnia pliterek, a
zapytanie o rekordy np. na literę "L" nie zwraca tych na "Ł"
(a zwracało i chciałbym tę funkcjonalność odzyskać)

Aktualna wersja mysql: 4.1.10a-1

Będę wdzięczny za pomoc, bo serwer jest produkcyjny i problem wdaje się
we znaki :(

Pozdrawiam
Bocian