mysql po upgrade i pliterki

Wto, 26 Kwi 2005, 14:06:50 CEST

On Tuesday 26 of April 2005 13:56, wscislowski wrote:
> I jeszcze pytania uzupełniające :)
>
> A) Czy leżący w test mysql 4.1.11-1.1 może rozwiązać mój problem (na
> serwerze produkcyjnym)
Może.

> B) Czy ma może ktoś i może wystawić poprzednią działającą wersję mysql*?
Zarówno Twoja wersja jak i 4.1.11 jest DZIAŁAJĄCA. Należy jednak uważnie
przeczytać dokumentację bo w mysqlu 4.1 jest znacznie rozbudowana obsługa
różnych locale/charsetów itp.

Polecam również archiwum listy (tej i devel-pl).

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/