freeradius

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 26 Kwi 2005, 15:25:42 CEST

On Tue, Apr 26, 2005 at 03:06:40PM +0200, cserf w o2.pl wrote:
> Witam,
> chcę zrobić autoryzację na AP przy pomocy radiusa
> skonfigurowałem freeradiusa tak, że klient może może się połączyć z
> punktem dostępowym, jednak nadal nie ma połączenia do internetu,
> pingi wogóle nie chodzą.
> będę wdzięczny za wszelkie sugestie..

Robisz jedynie autoryzację według adresów MAC (IMHO słabe zabezpieczenie),
czy normalne logowanie? Do tego drugiego potrzebujesz klienta 802.1x lub
WPA. Jeśli chodzi ci tylko o wpuszczanie według adresu MAC, to w logu
wygląda to ok, więc to raczej problem konfiguracji AP.
No, może Service-Type mogłoby być takie, o jakie AP prosi --
w Access-Request jest Framed-User, a w odpowiedzi już Outbound-User.

Pozdrowienia,
	Jacek