Czy ktos moze rozwiazal juz ten problem?

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Wto, 26 Kwi 2005, 19:31:34 CEST

Dnia 26-04-2005, wto o godzinie 19:10 +0200, Michal Koziorowski
napisał(a):

> No dobra. iaxcomm to jest klienx iax ktorego uzywam by korzystac z
> tlenofonu. Sciaga sie binarke z http://iaxclient.sourceforge.net/iaxcomm
> rozpakowuje i uruchamia :)
sprawdź wynik polecenia:
ldd iaxcomm
czy nie ma jakichś "not found", zobacz ponadto czy błąd się pojawia
również po odpaleniu binarki z roota. Może problem tkwi w uprawnieniach
np. do czegoś w /dev a ktoś (autor) nie dorobił obsługi błędów :-P
Na razie nie mam więcej przypuszczeń, które i tak znając życie się nie
potwierdzą ;)

--
Krzysztof Królikowski [krzysiek @ pkn . pl]
Systems & Network Administrator & PLD Linux developer