Czy ktos moze rozwiazal juz ten problem?

Paweł Brzoza paveu w go2.pl
Wto, 26 Kwi 2005, 20:07:03 CEST

> [root w pldmachine iaxcomm]# ./iaxcomm
> Naruszenie ochrony pamięci

Witam,
problem jest dość dziwny w PLD, nie wiem czemu ale iaxcomm nie umie sobie
utworzyć pliku z configiem
i segfaultuje. Wystarczy że skopiujesz z debiana pliczek .iaxComm z
katalogu użytkownia na którym go odpalałeś.
Jakby co przesyłam swojego defaultowego configa, skopiuj do katalogu usera
i bedzie ok :)

Pozdrawiam
Paweł Brzoza