Czy ktos moze rozwiazal juz ten problem?

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Wto, 26 Kwi 2005, 22:32:50 CEST

Dnia 26-04-2005, wto o godzinie 22:19 +0200, Michal Koziorowski
napisał(a):
[...]
> Bardzo dziękuję za odpowiedź. Twój sposób działa bardzo pięknie. Swoją
> drogą to ciekawe czemu segfaultuje jak nie ma configa.
prawdopodobnie dlatego, że nikt nie pomyślał, że tam może go nie być i
nie rozważył stworzenia ifa który by to sprawdzał i wykonywał stosowną
akcję. ;-)
Jak nie było konfiga którego on potrzebował program po prostu rozłożył
ręce i powiedział SIGSEGV :>

--
Krzysztof Królikowski [krzysiek @ pkn . pl]
Systems & Network Administrator & PLD Linux developer