moduly do kernela PLD AC 2.6.11.5-3

Tomasz Narloch tomas.h w wp.pl
Śro, 27 Kwi 2005, 02:06:43 CEST

Ja ciagle sie bawie z karta TV
Jest juz calkiem dobrze.
Aby zaczely u mnie dzialac /dev/input/eventX
musialem zainstalowac nowe video4linux, gdzie nie wyrzucalem starych z jadra
wtedy zaczelo dzialac ale bral chyba pare modulow starych i pare nowych
i jakos dzialalo.
(takie tam=>)mam pewien konflikt z klawiatura multimedialna gdzie mam
guzik "play/pause" i dziala tak samo na klawiaturze i pilocie.
Kiedy wyrzuce stare moduly z video4linux czyli  /driver/media/* to po
depmod -ae czy tam depmod -a
modul cx8800 wyrzuca ze nie zna np: dmesg
cx8800: Unknown symbol cx88_sram_channel

Mialbym wiec prosbe aby dodac nojnowsze stery do jadra (albo jakos inaczej)

"Maly maruda"

Pozrdawiam
Tomek